Bestellen

U wilt een bestelling doen in onze webwinkel, dat is goed om te horen! Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn en leggen hier uit hoe u uw bestelling kan plaatsen. U kunt door onze catalogus bladeren via het menu aan de bovenzijde van het scherm. Hier vindt u diverse categorieën en sub-categorieën. Op deze pagina's kunt u een product uitzoeken en beter bekijken door erop  te klikken. U bevindt zich dan op de productpagina. Op de productpagina vindt u foto's, filmpjes, omschrijvingen en andere nuttige informatie en kunt het product toevoegen aan uw winkelwagen. Als u uw winkelwagen wilt bekijken kan dat door op de blauwe knop rechts bovenin het scherm te klikken. U ziet dan een lijst met producten die u reeds aan uw mandje heeft toegevoegd. Op deze producten te bestellen klikt u op 'afrekenen'. U kunt nu uw adres invoeren, de verzendwijze selecteren en een keuze maken voor een betaalwijze. Als u dit heeft gedaan kunt u uw bestelling bevestigen door op 'bestellen' te klikken. Afhankelijk van uw betaalwijze kunt u doorgestuurd worden naar de betalingsprovider om u betaling af te ronden.

 

Stappenplan

 
STAP 1:

Selecteer via de productencategorieën het gewenste product en klik hier op.

 

STAP 2:

Op de productpagina vindt u verdere informatie over het product.
Pas het aantal aan naar eigen wens. Voeg het product toe aan uw winkelwagen door op de knop "in winkelwagen" te klikken. U ziet een bevestiging zodra het product op juiste wijze in de winkelwagen is geplaatst.

 

STAP 3:

Rechtsboven ziet u een icoontje van een winkelwagen, wanneer u hier met uw muis op gaat staan ziet u een overzicht van de door al uw gekozen producten. Hier kunt u aantallen aanpassen en/of producten uit de winkelwagen verwijderen, gebruik hiervoor het tandwieltje en de prullenbak. Wilt u een overzicht van uw bestelling? Klik dan op "bekijk en bewerk winkelwagen".

 

STAP 4:

Bent u klaar en wilt u afrekenen? Rechtsboven ziet u een icoontje van een winkelwagen, wanneer u hier met uw muis op gaat staan ziet u een overzicht van de door al uw gekozen producten. Wanneer u wilt afrekenen klikt u op de knop "ga door naar afrekenen". U bevindt zich nu in het afrekenscherm van onze webwinkel. Wanneer u nog iets wilt aanpassen kunt u teruggaan door op het logo van Hertog te klikken. 

 

STAP 5:

U bevindt zich nu in het afrekenscherm van onze webwinkel. U kunt hier inloggen of alsnog een account aanmaken. Dit heeft meerdere voordelen maar is niet verplicht. Vul uw bezorgadres in, de velden met een * zijn verplicht. Hierna kunt u uw gewenste verzendmethode aangeven, dit kan door uw bestelling te laten verzenden of door het af te halen in één van onze filialen. Kies uw gewenste betaalmetode, u kunt kiezen uit: iDEAL, Paypal, creditcard, banktransactie en achteraf betalen met Riverty. 

 

STAP 6:

We zijn nu bijna klaar. Wilt u dat uw pakketje wordt verstuurd naar een ander adres? Dan kunt u dit aanpassen door op het blokje "factuur- en verzendadres zijn hetzelfde" te klikken. Heeft u een kortingscode? Dan kunt die invullen door op het knopje "kortingscode" te klikken. Wanneer dit is gelukt, controleer voor de laatste keer of al uw gegevens juist zijn. Klik nu op "plaats bestelling" om uw bestelling te verwerken.

 

STAP 7:

Op de bedankpagina staat dat uw bestelling gelukt is. U ontvangt nu een bevestiging van de bestelling in uw mailbox. Dit kan enkele minuten duren. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Uw bestelling wordt door ons verwerkt en wanneer uw bestelling is verstuurd ontvangt u een mail met hierin het volgnummer van uw pakketje (dit kan één tot twee werkdagen duren, mits voorradig). Wanneer u heeft gekozen voor het afhalen van een bestelling, wordt u doormiddel van telefonisch- of mailcontact op de hoogte gebracht zodra uw bestelling daadwerkelijk klaarligt in het desbetreffende filiaal (dit kan één tot drie werkdagen duren, mits voorradig).

 

Betalen

 
U heeft bij ons 4 verschillende betaalmogelijkheden.

     ●   iDEAL
     ●   Bancontact
     ●   Banktransactie
     ●   Achteraf betalen met Klarna 

       

 

Met iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, Regio Bank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.


In de consumentenbrochure 'iDEAL Online betalen via uw eigen bank' kunt u rustig nalezen:

  • Wat iDEAL is.
  • Hoe iDEAL precies werkt.
  • Welke mogelijkheden er bestaan om problemen met een betaling of levering op te lossen.
  • Welke antwoorden er zijn op de meest gestelde vragen.

Download hier de consumentenbrochure 'iDEAL Online betalen via uw eigen bank'. 

Hoe werkt iDEAL?

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

  • U bestelt een product
  • Kies iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

Betalen met uw CREDITCARD
Betalen met uw creditcard heeft als groot voordeel de snelheid waarmee de betaling wordt geregeld. Het gebeurt immers onmiddellijk en is bovendien zeer veilig. Uw kunt betalen met Visa-card, Master-card en American Express.



Met creditcard: MasterCard / Visa

Wij accepteren zowel Visacard als Mastercard in onze betaalmodule. Wanneer u met een andere betaalpas wilt betalen, verzoeken wij u om gebruik te maken van PayPal.



Banktransactie

U kunt ook per banktransactie betalen. De bestelling wordt pas verzonden wanneer het bedrag bij ons is bijgeschreven. Gebruik als kenmerk uw volledige naam en ordernummer. Deze kunt u onder andere terugvinden bij bestellingen in 'Uw account'.

Schrijf het bedrag a.u.b. binnen 3 dagen over naar de volgende rekening:

: Hertog B.V.
: NL97RABO0150043244
: Rabo Bank


Voor internationale overschrijvingen gebruik a.u.b. de volgende gegevens:

For international transactions use the bankaccount numbers shown beneath:

: NL97RABO0150043244 
: rabonl2u

 


 


 

Kortingscodes

Wanneer u een kortingscode heeft ontvangen kunt u deze invullen bij het afrekenen. Dit kunt doen in het daarvoor bestemde veld onder 'kortingscodes'. Let erop dat u eerst inlogt en dan pas de code toepast. Wanneer u dit niet doet kan de code uit de bestelling verwijderd worden bij het afrekenen. Werkt een code niet? Dit kan aan meerdere oorzaken liggen. Schroom niet om contact met ons op te nemen via telefoon of e-mail.

  

Facturen

U kunt uw facturen ten alle tijde inzien door in te loggen op uw accountpagina. U kunt uw facturen uitdraaien  en/of opslaan. Hiernaast ontvangt u bij elke bestelling een factuur via de mail.

 

Betaling Mislukt

Wanneer uw betaling is mislukt kunt deze gewoon opnieuw proberen. Er zal nooit zomaar een dubbele afschrijving plaatsvinden. Wanneer dit onverhoopt toch het geval is, boeken wij het bedrag zo snel mogelijk terug op uw rekening, account of creditcard. Lukt het bij de tweede bestelling ook niet? Neem gerust contact op met onze klantenservice, hier helpen we u graag verder.

 

Veiligheid

Al onze betaalmodules zijn optimaal beveiligd en zijn voorzien van SSL-certificaat. Wij zullen nooit creditcard informatie of inloggegevens bewaren.